måndag 7 november 2011

Måndag

Hej hej jag blogga idag som jag lova ;)
Idag var jag med min bäbis Julia vi hade de kul .
Först var det skolan som gällde de var ju inte de bästa men tur att man har klasskompisar som gör dagen bättre .
Efter skolan drog jag & Julia ner till stan med Erik,Emil och Lina man kan ju lova att Emil och Erik inte är normala :)
Jag och Julia ska sluta äta på Rosa vi ska äta pommes frites på Rio tror inte alla vet vart det ligger men dom som bor i Åmål vet nog xD
Sen har vi varit med Becka,Matilda och hundra pers till :)
Träffa min saknade stora syster idag det var roligt att se henne :)
Nu ska jag gå in och duscha sen vet jag inte vad som händer .
Imorgon har vi temadag då ska vi ha två timmar Fysik/Biologi .
Efter drar vi ner till Karlberg ett gymnasium och spelar bowling ;)
Skriver när jag kommer hem puss hej .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar