tisdag 8 november 2011

Tisdag

Hej hej alla söta läsare :)
Idag var jag i skolan tre timmar tror jag att det var .
Vi hade biologi och fysik gjorde inte någonting sprang runt,vi försökte ha en rättegång gick inte för jag och Elona börja skratta så jag fick gå ut xD
Sen hade vi lunch då drog vi ner till karlberg för att spela bowling .
Första serien kom jag 3:a andra kom jag 3:a igen tack vare Anders :(
Efter det försökte vi hitta våran klass och de gick ju inte så bra träffa min bror det var ju kul xD
När vi hitta dom fick vi sluta då fick jag sitta på bibloteket i en halvtimma för att vänta på mamma .
Vi drog hem och åt mat sen åkte vi in till stan igen för min stora syster hade öppet hus på sin skola var bara där i en halvtimma kul..ne .
Nu har jag läst läxan så nu ska jag sitta vid datorn YaY :D

Skriver imorgon när jag kommer hem från träningen Hej hej :)



Fin bild på Elona och Emilia xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar